TIRING Day & ImissHIM.

Kawan-kawannnnnnn!!!
Huhhhh..Ceritanyaaaa.....
Hari SELASA bersamaan 13/9/2011 
Aku aadddee GAME BOWLING dengan si Mya Chaa, Azlan Soufyan & Matt Ozill...
Bermain dan bermainnn kamii BOLOT semua dengan MUKA tak reti MALUUU.hehehe..
Passtttuuuuhhhh, dapat banyak COL dr si Zafira Yukie.. Aku tak DENGA!
Pastuh rupanya dia nak tanya KLINIK kat mana, Kawan aku si Wahida PENGSAN disebabkan MIGRAIN and dah OKEY now dia kata....Bagussslaaa.. Alhamdulillah..

Hari RABU bersamaan 14/9/2011
Bagun PAGI, pikir KELAS pertama apaaaaa ekkkkk? 
Hurrrmmmm....Tengokkk jaduallll...
Adehhh!! Dia nie ker.... HRM. Baru NIAT nak PONTENGGGG. =D
Tapi kene BATALKAN disebabkan dah ade PONTENG kelas DIA..
Pergii Kelass.. Belaja & Belajaaaa dann belajajajajaja...
Tiba-tibaaa!! Wahidaaaa PENGSANN lagggiii!!!
Tengok jee laaa... Tak tau NAK BUAT APE? 
Pastuhh dia SEDAR dia JERITTT! Sakiiittt!!! Owh MIGRAIN dia DATANGGG!!
Siann plak diaaa.. Suh AKMAL ISA amik keta aku dengan dia ANTA g HOSPITAL bersama NADRAH DIYANA..Punya lamaa kat HOSPITALL. Tawaff Hospitall duluu.
Sampai la pukul 2 ptg camtuh dari kul 9 pagii..
Makk Weyyhhh!!
Pastuhhh. BALIKKK!! Makan jap kat MSyedd! 
Dah MAKAN! Pergi KELASSS!!
Sampai Petang!! Nak TIDURRR!!!
Tapii tak SELESA rasanya..
PACKING barang! Balik BOTAAAA!! =))))))))

Tapppiii lagiii!!!
RINDU si DIA.. Hehehe..
Sebab!! Dia KENE tinggalll jer!!
KESIAN kekasih saya HARI INI dia kene TINGGALL..
Soryy Dearrr! Wat KERJA AMAL tadii, =D
Dah PENAT sangat, B msg pun TAK SEDAR langsung!!!
RINDU plak RASANYA..
ngeeeee.. =)
Imysm! Ilysm!!

No comments: