Zaman SEKOLAHku..

Wee...dh lame tak UPDATE blog ku ini. hehe.. Tiba-tiba teringat ZAMAN SEKOLAH yg meletup2 dulu. Haha.Baju PUTIH, kain BIRU, tudung PUTIH, kasut PUTIH..Hehehe..Nak PAKAI  lagi. Teringat plak time PONTENG KELAS, PONTENG SEKOLAH bebagai... haha.. Sangat COMEL!
COMEL + NAKAL. Hahhaa.. Kat SEKOLAH dulu BUDAK paling BAIK pun aku, paling JAHAT pun AKU. hahaha.. Agak2 camner tuh? CIKGU? Cikgu tak pernah PENING ngan aku. Sebab sy PANDAI bodek.hahaha.. Kalu PONTENG kelas, ponteng KELAS time PERDAGANGAN. Sebab tuh CIKGU KELAS. KENTAL tak saya? hehe. Lagi satu SEBAB cikgu nie pun tak berapa nak SUKA kat aku. hahaha. Aku pun tak BERMINAT ngan CIKGU tuh. CIKGU nak bawak ker CIKGU DISIPLIN? Dengan BONGKAK saya BERKATA --> Bawak la, TAK GOYANG pun. hahaha. Sebab CIKGU DISIPLIN tuh baik sangat dengan AKU ni ha.. Selalu MANJAKAN aku, Nak bawak pergi KAUNSELING? hahaha... Lagi tak TAKUT!! hahaha... Adoi.. Pernah sekali tuh nak PONTENG SEKOLAH. Time REHAT lari Ikot PAGAR BELAKANG ngan MAI. hahaha. Sekali kat belakang PENGAWAS kejar daaa!!! Hambik.. Dengan RELAX naik MOTO, dan MELAMBAI PENGAWAS tersebut. hahaha!!! Esoknya "Kak Asha!! Kenapa PONTENG SEKOLAH semalam.hishhh! Tak sampai HATI nak amik nama tau!" haha.. Baiknya JUNIOR aku nie.hehe..=p. Paling BEST, kalu aku MALAS pergi SEKOLAH, Alasan dari KAWAN2 yg JUJUR. kata cikgu "Aishah tak datang arini kenapa?" kata rakan2 "Aishah main bowling! Ada tournament cikgu!" hahaha... Olehh itu, KEHADIRAN aku walaupun belambak nak mampoi KOSONG nya kn. Tapi dihujung semua tulih BERSEBAB. hahaha.. Walaupun aku PONTENG sebab MALAS. hahaha.. TERTIPU jer CIKGU tuh. hehe.. Paling aku SUKA. Kalu TERSEREMPAK ngan KOMANDER HONG, Mesti dia akan BERHENTI and ckp "Hello my PUTERI BOWLING how are YOU? "" Okey Fine!!! Saya suke DIA. Dia BAIK & TERBAIK punya CIKGU!! heheh.. Masuk SEKOLAH dulu pukul 730am. tapi jam 725 dah TUTUP pagar. Saya nie BUDAK BAIK kn. hehehe. Pukul 740am baru SAMPAI sekolah, dan KEMUDIAN buat MUKA SEPOSEN kat adik2 PENGAWAS saya. Hahaha.. Mereka leh kata ape? Japgi nnt TRAINING BOWLING aku BULI dorunk KAW2 kalu tak LEPASKAN. Lepaskn jerla KAKAK JAHAT nie.haha.. Best kn? kn? Lagi satu FEVERET aku. POW kacang BUDAK2.. hahaha.. Adehhh.. Memang BUDAK-BUDAK aku ..hehe. I Miss All Those THING!. =)

5 comments:

A M I R F A I Z said...

hahaha...best gile tyme skola...aq pon trase nk balik zaman skola...

fazira fadzil said...

zaman skula kita hampir2 sama hahaha abah hantar ikut pagar, kita kuar ikut pagar lain. x g skula, training volley hahaha

AshaJamil said...

k.faz --> hahaha..lebih kurang? patut la kita sedeyh, dua2 sedeyh.hehe.. ade keserasian dctu.hehe..

amir --> haha.kn2? best sgt.

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

KOMANDER HONG hehe... teringat mase akk wt ROS kt sekolah ari tu.. Akk ckp akk sek citu tp die x caye and die ckp nape saya x perasan lngsng awk eh... rugi nye saya akk pun jwb sbb saya x femes la cikgu... hehe...

AshaJamil said...

hehe..yerker..dia sgt best k.. sgt suka ngan dia. sbb dia suka blanje kami yg nakal.hehe