Tak PERLU!! TAK perlu.

Hayoookkkk!!! hehe.. Hey! hey!!! ngee.. ape ek.. TAK perlu!! =D. Saya tak PERLU awak lagi!!! Tak PERLU sape2 lg untuk pujuk hati saya. Sebab sy rase HATI saya tak perlu utk dipujuk!!! Hati saya HATI pakai BUANG punya. huh?? cmner tuh..ngee.. LIFE saya semakin GOOD, GREAT , GREATEST!!! hehe.. Act hidup aku mmg mcm nie pn dari dulu, bermasalah tak bermasalah ker mcm nie gak. Sampaikan "DIA" tuh dulu pkir yg aku ni tak pernah amik serius ape yg dia nk ckp. Hey!!! kenal aku dong! tuh la, xknal aku lg sbb tuh ko asik pkir aku jer slh. Sedangkan ko tuh yg bnyk slhhhhhhhhhh!!!!!!! Lagi banyak tipu aku! Tapi tak pernah nak ngaku!! Sekurang2 nyer aku buat tak bg tau bape hari jer. then MENGAKU jugak! Yang ENGKAU!! Sampai ntah la! PIKIR LA SENDIRI KALU KO BACE BLOG NIE. =). Aku rase TAK PERLU aku menangisi PERMERGIAN MU!! Sepatut nyer aku MENAGISI KEHADIRAN kau dalam HIDUP aku. Tapi xper. Itu SURATAN darinya dan TAK mungkin KEBETULAN. =D. Aku tak mintak duit nk mkan kat kau, aku tak mintak apa2 simpati dari kau so, aku rase AKU MAMPU HIDUP TANPA OWH MY LALA! =). Kau pandai berkata2, sehinggakan aku tak mampu BERKATA-KATA..haaaa..cmner tuh? hehe. Memang la kalu ko bace POST nie seolah2 aku cuba memalukan kau. But NO ONE knows. huhu... Tak NIAT pun nk memalukan, but nie cuma PERINGATAN untuk diri ku. Aku SAYANG ko.Aku SACRIFICE mcm-mcm utk MY LALA! but dia BUTA HATI!! tak nampak! Yang dia nampak NURUL AISHAH MOHD JAMIL nie jer yg SALAH! SALAH!! Taik la!! Pergi la kat POMPUAN yg BERTERUS TERANG dan JUJUR sgt tuh!! Hahaha. Aku POMPUAN gak, ada ke POMPUAN yg JUJUR dlm DUNIA nie? Ade mmg ade. But SEGELINTIR sahaja. TRUST ME!! Your RELATIONSHIP ngan datz GURL not gonna be LONG LASTING my MR LALA! trust me!! She`s too young for you. And masih JAUH arah TUJU hidup dia, dan masih PANJANG PENGLIHATAN dia TERHADAP JEJAKA-JEJAKA yg lebih hensem,macho,kaya,educated berbagai. tuh pun kalu dia berfikiran begitu. I dont noe y, Im still in LOVE with YOU. But its OKEY. Mungkin itu 1 ANUGERAH dari TUHAN untuk mencintai KAU Mr. Lala~ Aku PERCAYA, ade masanya di dunia ini kita duduk DIATAS! Tapi tiba masanya, Aku PASTI, kau duduk DIBAWAH di mana tempat aku sekarang seperti yang KAU PERLAKUKAN Mr. Lala! Dan yg aku akan PASTIKAN saat tuh Kau MENYEBUT nama "CINTA". Trust ME!!
-Always forgive u-