Burfdayyyy GURLL!!


Aidaaaaa!!! haha.. seperti biasa penghuni rumah NO 49 Taman Cempaka Sari 3 pasti tidak terlepas dengan aktiviti ini sekira menyambut BURFDAY penghuni didalamnya. Salah satu pasti akan dirasai. Sama ada AIS, TEPUNG, KUNYIT atau KESEMUA NYA SEKALI. hahaha.. Sian AIDA tayunk tuh..hehe. Cam tak biasa plak.. Kau buat org kaw2 BAIK PUNYA tak per ek. hahaha. Si FIRA botol Cuka ngan KAK AN kaki LALAK!! ko bg KUNYIT + AIR. Si AIN kaki GEBANG bg AIS n KRIM KEK. Aku dapat la AIS ckit & Our SUPERB MASTERMIND tak kene pape langsung. Hahahaha!! No! no! No! no!! Tungggggguuuuuuu yer..Paham2 sendiri la ORANG nya sape KN? kn? Kn? hahaha.Seronok plak aku tgk AIDA yg bahagia giler biler aku cakap aku blanje MCD. pergghhhh!! dia makannnnn baik punya. Tak Ingat ape. Kasi dia main dulu kat TAMAN! Layan cite kat UMAH TC dulu. Theeennnnnn yyyeeeaaaahhhhh !!!!!!! Happy Burfdayyyy SYGGGGKKKUUUUUU... Amikkkk!!! MAKAN TEPUNG BAIK PUNYA!!! hahaha.. Adehh!! Dan plak dia cuah Air COKE aku nk MINUM kat BADAN aku!! Tak per!! Acara ttp dijalankan! Tiada yg MUSTAHIL dan yang bakal DILUPAKAN.. hahaha... Semua org TGK! Puasss!! LIFE abih tuk kau Aidaaaa!!! hahaha.. Untuk KAKAK yg belum kena SILA SENYUM panjang YER... Next YEAR nyer CELEBRATE cara lain plak k. Cara PROFESIONAL.hahahahha!! Anyway!! Happy Burfday Aida!!!! Ilysm!! =P